De blogpost die mysterieus verdween

De app van Blogger doet raar... In het najaar schreef ik een post over een trui die in een opwelling gemaakt werd, maar die post is plots verdwenen. Ik wijt het aan de Blogger-app :-)

Het viel me vooral op omdat ik in deze post, over de volgende trui van dat patroon, verwees naar die verjaardagstrui, en er kwam dus niets.
Goed dan passen we in "Een echte Eva Mouton in huis!" de link aan, en wordt dit de nieuwe post van de verjaardagstrui. 
Heel de uitleg kan ik helaas niet meer navertellen. Het ging alleszins over een naaidipje + een bezoekje aan de stoffenwinkel + een verjaardagsfeestje waarvoor een cadeau moest gekocht worden + de jarige was een meisje dat al eens zeer geïnteresseerd had toegekeken als ik aan het naaien was + een mama die bij "Te koop voor Levensloop" ook geïnteresseerd was. Dat bracht me op het laatste nippertje op het idee om een trui te naaien.







Stof: Pauli
Patroon: Nona sweater - LMV editie 1 jan-febr 2018 - per ongeluk maat 152

Ik weet dat het verwachtingen creëert...
Sorry, daar kan ik helaas niet aan voldoen. 
Voilà, bij deze is dat dan ook weer in de kiem gesmoord, haha!



Reacties