Doopsuiker

Voor dochter 1 waren er de gehaakte doopsuikerzakjes.


Voor zoonlief zag ik al dat werk niet zitten, er liep toen nog een peutertje van 1,5 in huis rond en zeg nu zelf, gehaakte dingen voor een jongen???  Ik kon me toen niet meteen iets stoer gehaakt verzinnen, dus begon ik er niet aan.

Maar dochter 2 kreeg ook terug self-made doopsuiker.  Paddenstoelen waren het thema.  Het patroon dat ik hier vond, maakte ik wat kleiner want ik had toch liever mini-paddenstoeltjes als sleutelhangertje.



















Omdat ik zelf geen fan ben van suikerbonen,  wou ik ook graag eens een kaarsje maken (dat ik op dat idee niet was gekomen bij zoonlief??!!)  dus begon het inzamelen van potjes tomatenpurree.  Ik vrees dat velen enkele maanden een overdosis tomatenpurree in hun eten hebben verwerkt...
Nog steeds veel dank daarvoor!!


Reacties

  1. hallo, echt tof gedaan hoor :D
    kan je met misschien de uitleg van de zakjes eens doorsturen?
    grtjs elisa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Elisa,
      Bedankt! Als je me je mail-adres mailt, stuur ik je de beschrijving door. siHgi.b@gmail.com
      Groetjes!

      Verwijderen
  2. hallo,

    tof die zakjes:)
    wil je mij de beschrijving doorsturen via mail?
    mireille.cosijns@hotmail.com

    gr

    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo, Leuk idee zakjes haken voor doopsuiker!
    Kan je beschrijving ook eens mailen?
    Je zou ons er een groot plezier mee doen!
    Alvast bedankt!
    Maudbroekmans@hotmail

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo zou je eens de uitleg van die doopsuiker zakje
    eens de beschrijving kunnen mailen ?
    alvast bedankt
    hermanrita_@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo, ik heb je de beschrijving willen mailen maar ik krijg een foutmelding... Kan je me zelf even mailen op siHgi.b@gmail.com ?

      Verwijderen
  5. Hallo, ik zou heel graag de werkbeschrijving voor de zakjes ontvangen. Ze zijn zo schattig! Mijn mailadres is hildegarde.ruyssinck@gmail.com. Alvast hartelijk dank.
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beste siHgi, ik zou ook erg graag het patroon van de zakjes ontvangen. Mijn e-mailadres is pol.2@hotmail.com! Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo,ik zou heel graag de werkbeschrijving voor de zakjes ontvangen.
    Mijn mail is: tembuyser_julie@hotmail.com
    Alvast bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo,ik zou heel graag de werkbeschrijving voor de zakjes ontvangen.
    Mijn mail is: tembuyser_julie@hotmail.com
    Alvast bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo, indien mogelijk zou ik graag de beschrijving voor de zakjes ontvangen?
    Mijn mail adres is vandemergelkatrien@hotmail.com of tembuyser_julie@hotmail.com
    Alvast bedankt katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo mag ik aub beschrijvingen hebben van de zakjes en eventueel andere voor doopsuiker mvg germaine
    Germaine.van.den.eede@skynet.be

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten