Boodschappennetje

Zoals zovele projectjes, was ook het boodschappennetje eentje van "ik wil dat eens proberen en ik wil dat eens gedaan hebben". VoilĂ , bij deze kan ik het afvinken en dat is het dan ook :-)  Het netje wordt immers niet gebruikt: ik maakte het te lang of ik deed er alleszins iets verkeerds mee, het rekt helemaal uit naar een laaaaaaaaange zak als er wat appelsienen inzitten. Dat is dus niet zo handig! 

Ik zou er eens iets anders mee moeten doen, maar wat? Uitrekken tot in de helft misschien, en er toch een gewone katoenen voering in naaien? Het idee moet nog wat rijpen... Alle tips zijn welkom!




Patroon: https://lossenenvasten.nl/patronen/gehaakt-boodschappennetje/ maar dan zonder de bodem om er een mini-zakje van te maken

Katoen: dunne katoen merc. van Eldorado (ooit gekregen)

Reacties