Recykleerprojectje

Er zijn zo van die avonden dat ik gezellig in de zetel zit te haken en dochterlief me nauwlettend in het oog houdt. Er volgt dan doorgaans een "ik wil dat ook kunnen" met een antwoord "dan zal ik jou dat leren!" 

Mijn enthousiasme is dan al groter dan dat van haar! 

Het begint met een ketting haken, en verder geraakt ze niet. Zij haakt links, ik rechts. Dat links-haken is dus voor ons beiden nog wat zoeken. Zo haakte ze alvast een lange ketting, maar wat kan je daar dan mee? Wel ja, ik zocht wat witte haakkatoen en haakte rondom haar gehaakte ketting, telkens rond en rond. Het was het volgende zomervakantieprojectje, maar het bleef nadien weer even liggen...

En het werd een badmatje. Voor warmere voetjes in de badkamer.





Haakkatoen: allemaal gekregen - feeling blessed 😇
Dus in zekere zin is het een recykleerprojectje. The ones I love the most!!


Reacties