Nog eens wat testen

Een driehoeksjaal haken, dat stond al een tijdje op het lijstje van "nog nooit gedaan en wil ik ook kunnen". Zo'n sjaal wordt nogal wel eens geassocieerd met 'de bomma', vandaar dat ik er nog niet eerder aan begon. En dan zag ik die kleurrijke wol in de Action, niet duur en misschien kon dat nog wel een leuk effect geven. 
Weer even Pinterest raadplegen (mja, ik ben een Pinterest-addict...), zo kwamen we op een niet te moeilijk idee voor een driehoekige gehaakte sjaal.

Et voilà!
Uit 1 bol van 200g kwam een driehoeksjaal van 109 * 78 * 78 cm. Dat is wel net wat te klein voor een volwassene. Zoals mijn lijstje van ideeën niet kan volgen in uitvoering en afwerking, was tegen dat de 1e bol opgewerkt was, dezelfde wol al niet meer beschikbaar in de Action.
Gelukkig loopt hier zo'n klein meisje rond die graag alles heeft wat ik maak. Hoewel het nog lekker warm is in huis, zit ze plots met een kleurrijke sjaal aan in de zetel. "Lekker gezellig!"

Reacties