Mondmaskers voor Levensloop

Mondmaskers, er wordt mee rond je oren geslagen tegenwoordig... Het lijkt dat het internet ermee volstaat, maar dat kan ook aan mijn cookies liggen waardoor ik automatisch naar zulke pagina's gezogen word.
Ik heb lang getwijfeld om mee te doen, maar het besef dat we hiermee nog wel ons steentje kunnen bijdragen voor Levensloop , wint!

Bij deze dan toch nog een te-koop-voor-Levensloop:

Ik maakte een aantal mondmaskers. Als voorstander van de circulaire economie gebruikte ik vooral oude lakens, oude gordijnen en gekregen stoffen - vandaar de soms wat vreemde benaming.
Heb je graag een mondmasker (of meer), mail me op sihgi.b@gmail.com. Eerst komt, eerst maalt 😊 Staat je goesting er toch niet tussen, try me, wie weet vinden we samen nog iets!

Wat info op een rijtje:
- kostprijs: 6 euro per stuk waarvan de opbrengst naar Levensloop gaat (excl. verzendingskosten, hopelijk zijn er voldoende hobby-fietsers om mondmaskers rond te dragen!)
- mondmaskers met linten zodat ze zonder problemen in de kookwas kunnen
- met een opening onderaan zodat er een filter in kan
- met een tunneltje bovenaan zodat er een metalen strip in kan zodat het mooi aansluit aan de neus 
- op de pagina te-koop-voor-levensloop probeer ik de beschikbare mondmaskers bij te houden

Iedereen heeft mondmaskers nodig in de komende maanden, dus zolang de voorraad strekt, blijft de pagina beschikbaar.

Belangrijk om te weten:
- dit zijn stoffen, handgemaakte, wasbare en dus herbruikbare mondmaskers. Er hangt geen ffp-waarde aan vast dus zijn ze niet sluitend beschermend
- vóór gebruik aub even kookwassen 

En voor wie nog niet weet wat Levensloop is en waarom we dat zo belangrijk vinden:
Levensloop is een warm, solidair en dus gezellig evenement om fondsen te verzamelen voor Stichting tegen kanker. Op Levensloop wordt 24 uren gelopen en gewandeld tegen kanker. Ja, ook 's nachts omdat kanker ook niet slaapt en kankerpatiënten dus ook 's nachts pijn hebben.
Wij doen al enkele jaren met Levensloop mee, dat kon je destijds hier al wel eens lezen. En waarom... Omdat mijn mama veel te vroeg gestorven is aan kanker... Ze ging eindelijk genieten van een welverdiend pensioen maar die rottige ziekte dacht daar anders over. Zo is Lou's dreamteam ontstaan. Lou = mijn mama, ze zag iedereen graag en iedereen was altijd welkom dus ook nu is iedereen welkom in haar team: Lou's dreamteam
Levensloop-Leuven zou dit weekend doorgaan, samen met moederdag. Dat was dus dubbel balen!! 
Met deze actie hopen we toch wat sponsergeld te kunnen verzamelen zodat het oh-zo-belangrijke kankeronderzoek toch kan verder gezet worden. En om kankerpatiënten een hart onder de riem te steken, ik kan me volledig inbeelden hoe extra-stresserend deze periode wel zal zijn... Samen sterk!!




Reacties