Tussen denken en doen

Wie af en toe nog eens meeleest, heeft al wel opgemerkt dat er nog weinig geschreven en gepost wordt. Het naaien en frustelen daarentegen ligt niet zo vaak stil. Er is af en toe wel eens een naaidipje, dat wel, maar gelukkig duren die dipjes niet overdreven lang.
Maar dat bloggen... tja... what can I say? Het was druk druk druk, hahaha :-)
En waarom zou ik er werk van maken? Wel ja, om deze reden: ik zat recent gezellig bij vrienden aan tafel en het gesprek ging plots over een cadeau dat ik recent gemaakt had. Of ik daar een foto van had? Even zoeken in the cloud... Nope! Er kwamen een he-l-e-boel foto's, want oh ja, tegenwoordig maak je toch echt gemakkelijk van alles wat je interesseert een foto, maar net die ene stond er niet tussen... Hmm ik had er toch eentje gemaakt? Oh ja, met het gewone fototoestel en al die foto's staan nog op dat geheugenkaartje... thuis... in de kast...
Op dat ogenblik nam ik me voor terug eens wat vaker te bloggen! 
Bij deze een herstart!!

En dat doen we met wat cameo-fun:

1) T-shirts voor een jarige kameraad - tekst uit flexfolie


2) T-shirt voor een vriendin die ging trouwen, en die (grote) fan is van Friends - tekst uit flexfolie



3) T-shirts voor een jarige collega - tekst uit flexfolie - ze heeft zo enkele van die oneliners, daar moesten er toch wel eens van op een T-shirt terecht komen :-)




Reacties