Qualitytime met Cameofun

Na dat gepruts en geklungel met de Cameo de vorige keer, wou ik nog wat verder oefenen.  In huis zijn er gegadigden genoeg, maar we gingen net met de nichtjes op weekend, op bezoek bij de familie in het buitenland, dus leek ons een origineel cadeau voor de kinders van de initiatiefneemsters wel een leuk idee.
Aangezien we de achterneefjes en -nichtjes niet zo vaak zien, wist ik niet goed waar te beginnen.  Waar zouden ze blij mee zijn?  Ik polste naar de lievelingsdieren en andere interesses, en pintereste en googlede erop los. Soms is dat zoeken naar iets nog het leukste !

De oudste dochter bewees alweer toch een aantal van mijn genen te hebben gekregen, ze vond de snijprinter best wel fascinerend en kwam ernaast zitten. Ze zag me de stukjes tussen de figuren uit pellen en vroeg of zij dat mocht doen.  Zo ontstond er al gauw een bandwerkje waarop alle T-shirts snel klaar waren, lekker handig en heel erg leuk om samen te doen :-)
Ze maakte meteen ook nog eentje voor een jarig vriendinnetje!  Ik vraag me wel af hoe lang deze gaat blijven leven, met die fijne lijntjes...


Nu het wat beter begint te gaan, moet ik misschien maar eens andere materialen ook bestellen, zoals flexfolie.  Alweer een momentje om mijn favoriete moto boven te halen: al doende leert men !

Reacties