Zomerherinnering

Heeft iemand al wat inspiratie nodig voor volgende zomer? 
Vermoedelijk niet, de winterkleren zijn nu volop aan de orde. En toch kan ik het niet laten de laatste zomerjurkjes van mijn meiden nog te posten. Mijn excuses!

Omdat die zomerkledij maken in mijn verlof zo vlotjes ging, kocht ik in een opwelling nog extra stof. What was I thinking?! Het kan soms toch zo gevaarlijk zijn om gewoon garen te moeten gaan kopen in de naaiwinkel... Ik durf het te vergelijken met een kind voor slechts 1 snoepje naar de snoepwinkel sturen.

De rest van het verhaal kan je zelf wel verzinnen bij de foto's. 
Hierbij 2 jurkjes die nog net het einde van de zomer werden gedragen en die  (hopelijk) volgende zomer veel uit de kast komen.





Patroon voor grote dochter: Ottobre 3/2013, nr 31 Ola de Calor - maat 134 voor de smalle bijna 10-jarige (zoals het vorige kleedje, maar wat smaller en zonder riempje)
Patroon voor kleine dochter: Ottobre 3/2013, nr 12 Seesaw - maat 110 voor de kleine bijna 5-jarige
Stof: Veritas

En die kleinste is erg blij met haar kleedje, ze heeft de laatste 2 weken al erg vaak gevraagd wanneer ze het nog eens mag aandoen.  Ze vond het draaien dan ook zo leuk :-)








Reacties