Trui zoekt kind

Met die trui was ik dan toch goed bezig, dus ik ging meteen door naar de volgende lap-reststof. Ik hoopte vurig dat er een 6 jaar uit zou geraken, voor de zoon van die meneer.  Maar helaas, het werd ook weer enorm puzzelen om er een 4 jaar uit te krijgen.  
Wat zijn die puzzelprojectjes eigenlijk wel leuk en vooral spannend! (remember dat lapjeswerk)

"Dat is één voor een jongen, mama", kreeg ik als antwoord toen ik de mini-dochter vroeg of ze hem mooi vond.  Dat is inderdaad zo, voor een jongen.  Ze had duidelijk schrik dat ze hem ging moeten aandoen, die vorige trui in haar herinnering :-)

Ik ben dus op zoek naar een jongentje die deze trui wèl wilt aandoen... Laat me uw interesse weten!




Patroon:  Leather sweater uit La Maison Victor editie 3 - herfst 2014 (maat 104) 
Stof: Pauli



Reacties