Sweat met een fleece binnenkantje

Nu het weer kouder wordt, vist dochterlief haar zachte sweater weer uit de kast en daarmee besef ik dat ik hierover nog niets geblogd heb.  Op zich is dat geen big deal, ik maakte er een leather sweater mee uit La Maison Victor,  een patroon dat erg veel gemaakt wordt en veel getoond op de facebook-pagina van LMV (zie ook die van zoonlief).  Maar kijk eens goed naar dat stofje:  sweater langs buiten, fleece langs binnen!
Dochterlief vindt hem heerlijk!

Deze trui werd al in het voorjaar gemaakt.  Vorige week kocht ik samen met dochterlief zo'n nieuw stofje.  Als ik dan eens iets voor haar mag maken, gaan we ervoor hè!



Halsboord, polsboorden en tailleboord werden allen uit de sweat geknipt, vooral dan wegens gebrek aan het vinden van de goede bijpassende kleur in boordstof. 


Inclusief de duimgaten die ze in elke trui wel zou willen, maar waar ik toch eventjes mee gesukkeld heb...



Stof: Pauli
Patroon: Leather sweater uit La Maison Victor editie 3 - herfst 2014



Reacties