Bloemen fleuren op!

Enkele weken na de Levensloop en ik heb nog steeds niet veel zin om nog eens iets te naaien... Ik vrees dat ik toen eventjes teveel genaaid heb.
Maar geen nood, met het "haken tegen kanker" in mijn achterhoofd maakte ik met plezier mijn tulpen af. 

Ik startte aan 1 tulp vóór de Levensloop met het idee nog iets te verloten. Maar haken gaat minder snel vooruit dan naaien en voor die genaaide spullen was veel interesse dus mijn keuze was toen snel gemaakt.  En maar goed ook, want we hadden toch een mooie opbrengst!

Die aversie voor mijn naaimachine en een onafgewerkte tulp en slecht nieuws binnen de familie waren een ideale mix om mijn zetel weer op te zoeken en al hakend weer rust te zoeken. 
Zo volgden er 3 tulpen,  tulpen die nooit zullen verwelken!

Ze staan nu op de vensterbank bij een bloem van een vrouw die in mijn ogen ook nooit zal verwelken !






Patroon: van deze website, gevonden via Pinterest
Gebruikte katoen: Catania


Reacties