Nog een kampkussen


Toen deze dame sprak over "rood is moeilijk te fotograferen", dacht ik, "tiens, daar heb ik precies nog geen last van gehad...".  Nu ja, ik ben geen fotograaf, absoluut geen kenner, ik doe maar wat met dat fototoestel en hoop telkens dat het op iets trekt ;-)
Maar toen ik onderstaande foto's op de computer zag, begreep ik het meteen... Wat ik er aan zou kunnen doen, geen flauw idee!!!  Maar nu heb ik het toch ook eens meegemaakt...  Mijn excuses dus voor de slechte foto's van alweer een kampkussen.  De kampkussens zijn in trek bij alle kleine vriendjes!




De stoffen:
Voorkant: restje katoen van dit hemd, het donkerblauw met witte stipjes (van een schort waarvan ik nu merk dat die niet geblogd werd). Het meest speciale stofje is dat met ruitjes, het is echt retro (hoewel, echt retro dateert uit de jaren '60 zeker??);  het was een kussensloopje van mijn poppen laaaaaaaaaang geleden.  Het lakentje heb ik nog...

Achterkant: rode badstof - zoals in dit kussen - en nu is het helemaal tot op het laatste pluisje op.  Heerlijk is dat, stof helemaal opgebruiken :-)



Reacties