Overschot van fleece wordt...

Voor sommige feestjes en verjaardagen lukt het me een cadeau in elkaar te steken, voor sommige lukt het helaas niet. Sommigen zijn daar blij mee ;-) maar sommigen misschien wel teleurgesteld, waarvoor mijn welgemeende excuses! Tips zijn vaak veel waard en tijd... tja dat zou ik graag als cadeau in ontvangst nemen! ;-)

Hierbij alsnog een opsomming / fotoshoot van enkele cadeaus.
Kampkussen:
De zakjes vooraan zijn op de maat van de stukken stof die in de kast lagen.  Zo ook bij de achterkant, daarvoor heb ik nog 2 stukken aan elkaar moeten naaien.  Hopelijk storen de vele naden niet als hij er met zijn hoofd op ligt!

De achterkant is in fleece, restjes van deze.  Daar heeft hij normaal gezien ergens een wolkenkussen van liggen.
Maat: 50*50 cm



Buff:
De jongen in kwestie had nog geen verjaardagscadeau gekregen, wegens omstandigheden... Zijn mama had het hem goed uitgelegd en dat vond ik erg lief.  Maar hij is nog steeds een kind dus ik kon het niet over mijn hart krijgen om helemaal niets te geven.  Met die goeie winterprik van enkele weken geleden leek een buff wel van pas te komen.  Het ding ging dan ook meteen aan en er werd mee in de sneeuw gespeeld.  

Zowel aan de binnen- als buitenkant kwam fleece.  Het was hier echt wel eventjes heel erg koud!
De buff is ongeveer 20cm hoog (omdat de stof op was...) en omtrek ongeveer 53cm - dat is toch wat groot, beter iets kleiner me dunkt...  Zoonlief zijn buff is aan de krappe kant om over zijn hoofd te trekken, maar hij zit wel altijd goed lekker warm rond zijn nek...

En buffs zijn altijd leuk en handig voor kids.  Onlangs kwam ik een foto tegen van een kindje dat destijds één van deze buffs won en op die foto aanhad.  Altijd leuk om te zien!



Reacties