Pinterest

Vakantie, nog enkele dagen thuis met mijn kiddies en dan is er druilerig weer... Dan maar knutselen, en ik doe natuurlijk maar al te graag mee, al is het maar om hen te entertainen! ;-)
Mini-dochter deed een dutje dus wij konden aan de slag met Fimo.  Dochterlief ging sleutelhangers maken met de vormpjes.  Zoonlief wou dat ik een minion voor hem maakte, en intussen bleef hij maar wat toekijken.  Entertainment dus!
Ik wist niet goed hoe aan die minion te beginnen, ik weet dat het ding geel ziet en that's it.  Maar toen was er lang leve Pinterest!!  In de zoekfunctie typte ik "minion" en "fimo" en ik kreeg meteen al dit leuke voorbeeld.

Ik ben fan van Pinterest,  ik kan het alleen maar aanbevelen!  (maar het is soms ook wel tijdrovend...)


Uiteindelijk kreeg de zoon de smaak toch ook te pakken.  Hij rolde met oranje wat in het rond en wou er een basketbal van maken.  Die zwarte lijn erop maakte hij toch erg dik tot groot jolijt aan de tafel.  Het werd plots een hoofd met een hoofdtelefoon aan.  En plots volgden er nog 2 hoofden.  De blonde was eigenlijk een meisje, tot hij het lumineuze idee kreeg er overal snorren op te kleven.  Het werd dus een jongen met lange haren want "meisjes met snorren bestaan niet hè mama" hmm tja...
Ja het entertainment was er zeker, en buiten maar regenen, haha!


Fimo: Action



Reacties