Ik kwam, ik zag en ik overwon Theo!

Ook voor zoonlief werd nog feestkledij genaaid.  Hij voelde zich wat tekortgedaan...  Het patroon van het Theo-hemd van Zonen 09 lag al even in de kast, maar ik durfde er maar niet aan te starten.  Ik dacht dat ik zoiets niet alleen zou kunnen.  Maar nood breekt wet en ik probeerde,  toch alweer met dat "al doende leert men" in mijn achterhoofd.  De fierheid groeide tijdens het maken van dit hemd,  het patroon is zo duidelijk dat elke stap me goed lukte.  Een patroon dus waardoor het achter mijn naaimachine kruipen, weer een zeer ontspannend effect veroorzaakte.  Iets dat op de vooravond van de communie,  na ettelijke uren eten en feest voorbereiden en na een zeer pijnlijke kinésessie voor die kapotte knie,  zeer welgekomen was!



Ik probeerde de print te laten doorlopen, maar ik vergat dat een hemd een overslag heeft.  Dat mislukte dus een beetje.  Ook bij het zakje liep dat doorlopen wat fout...  



Het hemd kreeg korte mouwen, louter omwille van de tijdsdruk...  Ook de kamsnaps kwamen wel van pas,  die stonden er snel op.  Ook mijn eerste keer, die kamsnaps,  wel heel erg handig!




Ik overwon een vrees,  van dit patroon komen er zeker nog meerdere!!
En voor alle jongensmama's die hun zoon graag in een cool hemd gehuld zien,  dit is écht een aanrader!

Katoen hondjes: Studio Adjectif - tijdens de uitverkoop
Kamsnaps:  huis Deco
Patroon: Theo van Zonen 09



Reacties

  1. Ooh, mooi! Ik gebruik altijd een patroon uit Ottobre, maar deze is idd heel cool!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook recent aangekocht. Zo'n mooi exemplaar wakkert de goesting om eraan te beginnen alleen maar aan !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja doen, niet meer uitstellen, het valt echt beter mee dan verwacht!

      Verwijderen
  3. Mooi gemaakt! Hier zijn ook al heel wat Theo's onder mijn machine

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten