Het is gebeurd!

Enkele weken geleden zocht ik via deze weg sponsors voor de Levensloop die volgende week zaterdag in Leuven doorgaat. Ik heb me ingeschreven om enkele uren te gaan wandelen, ook nachtuurtjes. Om jullie extra te overtuigen, zou ik een diertje haken dat dan verloot wordt onder de geïnteresseerde Levensloop-sponsors  (niet enkel mijn persoonlijke sponsors dus).

Maar 1 skiverlof gooit roet in het eten... Papsneeuw en een ski die niet uitviel tijdens een val tegen de witte berg deed iets met mijn meniscus en kruisbanden. De Franse dokter schreef krukken en een brace voor, niet steunen op dat been en in België verder laten testen. 

En dan mogen we nog blij zijn dat er een helm op mijn hoofd stond...

Mijn doel wat de geldinzameling voor  Levensloop betreft, werd reeds bereikt, waarvoor zeer veel dank! Maar helaas ga ik zelf al die geplande uurtjes niet kunnen stappen. Hubbie zou enkele overnemen. Zijn er nog kandidaten die wat willen gaan wandelen of lopen voor het goede doel?

Sponsering is uiteraard nog steeds mogelijk! Kies u een persoon van stadsteam Leuven en stort uw centen! Bvb Sigrid Vanheukelen, zij neemt ook enkele nachturen voor haar rekening dus extra motivatie zal haar plezieren!
En vergeet niet dat door te sponseren, hier iets te krijgen valt, remember Betty van vorig jaar!

Reacties