Schort voor een jarige

Na deze schort maakte ik nog één voor dochterlief en meteen ook één voor mijn petekindje. Van beiden stond een foto op de gecrashte pc, dus laten we hopen dat al die bestanden nog gerecupereerd kunnen worden!!
Intussen zit dat schort en koksmuts naaien me wel goed in de vingers, ik twijfelde dus geen seconde toen dochterlief een uitnodiging kreeg voor een verjaardagsfeestje met kookworkshop.
Blauw en paars bleken de jarige haar lievelingskleuren te zijn, Pauli had de perfecte stof met de matroushka's in vele kleuren,  oa ook paars. Ik blij!

Tika heeft dan wel even op haar feestje moeten wachten, maar het bleek een spetterend feestje te zijn.  Dochterlief vond de kookworkshop superleuk, ze hadden zelf pasta gemaakt (ravioli) en die ook zelf gevuld. Ik heb even mogen proeven, hmm lekker! 
Maar chapeau voor de mama, overal waar je kon kijken lag bloem... Ik hoop dat het snel opgekuist was en dat ze dan voldaan in de zetel is kunnen ploffen! 

Alsnog een hele gelukkige verjaardag Tika!!




Reacties