Omdat blauw haar lievelingskleur is

Na dit zakje was dochterlief een tikkeltje jaloers, zij wou ook graag een leuk handtasje om mee te nemen naar ballet.  Wat zij niet wist, is dat die stof in het blauw had bestaan, maar bij Bambiblauw zag ik hem niet meer.  Dus deed ik een oproepje via de Facebook-groep "naaien voor vriendinnen" en al meteen kreeg ik een aantal webshops voorgesteld die dit stofje nog ter beschikking hadden.  Maar het meest verlossende antwoord kwam wel uit een zeer nabije hoek:  mijn zus had hiervan nog een stuk liggen!!  Misschien moet ik de volgende keer eerst eens bij haar informeren...

Ik haalde het lapje op en een dag later straalde dochterlief met haar nieuw zakje. 




Op de binnenvoering kwam geen extra zakje zoals in de vorige.  Eigenlijk gewoon omdat ik er geen zin in had... :-/
En er kwam ook nog geen sluiting aan omdat ik er het nut eigenlijk niet van inzie.  Indien nodig, kan er nog gauw een drukknoopje in.



De meest verrassende projectjes zijn eigenlijk toch wel de leukste hè!  Maar dat is net mijn probleem met het to-do-lijstje,  ik wijk er wat te vaak vanaf...





Reacties