Het eerste wapenfeit

Na veel gepruts, vastlopen, scheef trekken, lostornen en dus veel frustratie begon het rondhoren, vergelijken en naar goede en nog betere verkooppraatjes luisteren. Tja een nieuwe naaimachine koop je niet elke dag dus ik liet de twijfel zijn tijd nemen. 
De verkoopster met het betere verkooppraatje verdroeg zelfs een aantal ballonnen in haar gezicht,  van mijn geïnteresseerde kindjes. Geïnteresseerd in de snoepjes die bewust waren meegenomen ;-)  
En toch wou ik er nog maar eens een nachtje over slapen...  Tot haar grote spijt!

Maar enkele dagen later bestelde ik toch bij diezelfde betere verkoopster en nog eens enkele dagen later volgde het verlossende telefoontje;  er stond een grote doos op mij te wachten. De doos was zelfs zo groot dat ze niet in mijn koffer geraakte (daar ligt altijd de buggy van boelie zodat ze mee op stap kan) en ook niet op de achterbank tussen alle kinderstoelen. Daar sta je dan met een gelukzalige lach op je gezicht, benieuwd naar de inhoud van de doos - hoewel je wel goed weet wat die inhoud is - te sukkelen om je gegeerde pakje in de auto te krijgen... Op de passagiersstoel was gelukkig wel plek.

Zo'n machine moet natuurlijk zo snel mogelijk getest worden! En liefst eerst de extraatjes tov mijn vorige naaimachine; te beginnen met het alfabet. Ik denk dat ik glunderde als een kind dat mag spelen met haar pas gekregen cadeau.

Dochterlief haar vriendinnetje kreeg alvast een cadeau op naam; een rolletje kleurpotloden.





Het formaat van deze paste ik wat aan zodat er 24 kleurpotloden in zouden passen.
Dochterlief bestelde alvast ook eentje...

Uiltjes: Pauli - restje van deze
Lichtblauw met bollen - katoen: Stoffenspektakel
Biaislint: uit de mijn voorraad gesprokkeld, geen idee waar ik hem ooit kocht


Reacties