Geknipt topje voor een gebroken arm

Toen dochterlief haar arm brak, werd het heel snel duidelijk dat een gewone T-shirt aandoen niet zo gemakkelijk is met een gips tot en met bovenarm... We moesten even nadenken en laat net dat wat moeilijk zijn na zo'n halve nacht slapen in de kliniek... 

Wees gerust, de t-shirt aandoen lukte uiteindelijk wel, maar spaghetti-bandjes en haltertops waren toch gemakkelijker. (bij deze ineens een pluim aan iedereen die in de winter zo in de gips ligt!)


In de zak van oude kleren waar ik nog steeds geen afscheid van kan nemen, zat nog een haltertopje dat ik altijd graag aandeed maar na enkele jaren (en na 3 kinderen) toch niet meer zo mooi stond.
De schaar erin!!


 

Het topje werd versmald en het lintje aan de hals losgetornd om het mouwgat op maat te krijgen.



De afwerking is weeral niet erg fantastisch... De frustratie in mijn naaimachine en werken met tricot is enkel nóg groter geworden!


Het vergeten een vóór-foto te nemen, gaf me een ideaal excuus om in de oude vakantiefoto's te gaan snuisteren.  Heel leuk om die oude kiekjes nog eens te zien!



Ik ben blij dat ze het T-shirtje graag aandoet! Mijn favo-vakantie-t-shirt is haar favorietje geworden!!

Ondertussen ligt het t-shirtje natuurlijk al in haar kast, wachten op het warme weer volgend jaar...

(tegen dat ze eindelijk op de foto wou, was gips nr 1 en gips nr 2 er al af,  deze blauwe was gips nr 3 en ondertussen is ze die ook al kwijt.  Nu heeft ze enkel nog een polsbeschermer aan, oef!)

Reacties