Naaien kan ook grappig zijn!

De muts van boelie van vorige winter kwam uit de mouwen van een oud T-shirt. Dat mouwloze T-shirt lag sinsdien in de restjesbak, naar mijn mening te veel plaats aan het innemen. Dus ging ik eens wat uitproberen; oud wordt nieuw.

De T-shirt mocht wat smaller en korter.  Ik nam dezelfde maten als een bestaande T-shirt die goed zit.



En de hals mocht vrouwelijker. Maar net daar ging ik wat te hevig knippen; het décolleté kwam wat te ver naar mijn goesting... Tot groot jolijt thuis: een naaihobby met humor!
Het oude stukje hals kwam hier dus nog van pas.






De T-shirt is wat afgeschenen dus het is een ideale thuis-shirt of om te sporten.
Misschien kan ik hem eens verven...
Alleszins goed voor mijn zelfvertrouwen dat dit gelukt is ;-)  eens iets voor mezelf...


Reacties