Marcelleke

Stil... dat was het hier de afgelopen maand.  Een maand van vakantie in het buitenland, genieten van thuiszijn en de computer niet te veel zien.  Zalig!!
Maar wel mijn naaimachien!  Ook zalig!!

Voor onze reis naar de zon, hadden de kindjes nog wat zomerse kleren nodig.  Hierbij deel 1:  de T-shirtjes van zoonlief.

Hij is fan van T-shirtjes zonder mouwen.  Marcellekes dus.  Door zijn groeischeut het afgelopen jaar, had hij welgeteld nog maar 1 marcelleke in zijn kast liggen.  En ik was er in de winkel nog niet veel naar mijn goesting tegengekomen.  Misschien was dat wel omdat ik dit toch ook eens wou proberen te maken.
Dus nam ik hem mee naar Pauli om een stofje te kiezen.  Hij koos uiteraard de enige met iets van auto's,  why am I not surprised!!

Van het patroon van de vorige T-shirtjes werden de mouwen weggelaten en werd de hals iets meer uitgeknipt.  Naar mijn mening zijn hals en mouwopeningen nog iets tè aansluitend voor een zomers T-shirtje.  Dat weten we dan weer voor de volgende keer!!


Tricot brandweer: Pauli
Rode boordstof: Pauli
Patroon: Ottobre 3/2011 - nr 24 monster car  (maat 116 voor een 4,5 jarige)


Ook werd er nog wat geflockt op de effen marcellekes.  Effen T-shirts willen onze kinderen niet aandoen.  Er móet en zal een figuur opstaan, of ik krijg het ding niet over hun hoofd getrokken...  "je oogst wat je zaait"


Reacties