Tutdoek voor Lowie

Er zijn zo van die geboortekaartjes waarbij instant kraamcadeau-ideeën opborrelen als je het kaartje ziet.
Dat van Lowie was zo eentje.


Lang heb ik niet moeten nadenken over wat ervan kon gemaakt worden.  Het was eerder een kwestie van de juiste stof vinden.  En zelfs dát bleek geen probleem;  mijn restjesbak had nog een restje van een oud oranje hemd van hubbie (wat vooral al gebruikt was in dè haakzak),  een restje groene katoen (van deze kussens) en de oranje spons kwam ook al van pas bij de vorige tutdoek.


Bij het vastnaaien van de dino spartelde mijn naaimachine weer even tegen (nochtans zat er scheurvliesiline aan de achterzijde).  Bij de letters heb ik het stevig en goed vastnaaien dan maar opgegeven.  Hopelijk houdt de plakvliesiline het eventjes uit !!


Ik heb alleszins even spijt gehad dat ik geen groene flockfolie in huis had.  Dat is dan het alternatief mochten de letters toch nog loskomen.  Want zo'n zeverslab ziet nogal vaak de wasmachine...

(ondertussen heb ik wel groene flockfolie gekocht,  mocht een herstelling nodig zijn...)



Reacties

Een reactie posten