Zalige Kerst - deel 2

Omdat ik dan toch zo goed bezig was met een bandwerkje van 6,  en omdat ik voor mijn schoonbroer nog een kerstcadeau moest zoeken, konden er nog wel 4 bij.  
Mijn schoonbroer had nog geen kussens in zijn zetel,  en op de grond ligt een koeientapijtje.  Ik heb even getwijfeld over de stof,  maar met de steun van de schoonmoeder ben ik er dan toch voor gegaan;  koeienkussens!





Aan de achterkant wou ik een kleurtje,  maar de welke...  Liefst eentje dat de living wat kan opvrolijken,  en toch ook mannelijk is.  Om de één of andere reden vond ik het groen het beste passen.  Is dat misschien omdat we koeien steeds in een groen landschap zien?
Het leek me daarom nog wel een beetje geinig :-)




Dierenprint: Pauli
Groen katoen: Pauli
Ritsen: Veritas
Kussens: Ikea

Sorry voor de erbarmelijke kwaliteit van de foto's,  ze zijn in 7 snelheden getrokken, de kussens moesten nog ingepakt worden en we hadden op dat ogenblik al op het familiefeest moeten zijn...



Reacties