Nieuwe oma

Mijn collega is voor de eerste keer oma geworden. Zo schattig hoe fier ze is!
Je dochter een kind zien krijgen, het moet iets met je doen, echt lief!

Omdat ze elke 2 weken een dag op de baby zal passen, zal ze er ook wel eens mee op stap gaan, en dan heb je pampers nodig... Daarom kreeg ze een pamperzak. Het geboortekaartje was in hippe kleuren, dus daar moest ik wel een combinatie van kunnen vinden in stof.  Lang heb ik niet moeten zoeken, maar toch was ik erg blij toen ik dat stofje zag liggen!



Of ze het zakje nu zelf houdt of toch aan haar dochter geeft, kan ze zelf kiezen.
Alleszins welkom aan de kleine Julian en proficiat aan de ouders en de trotse grootouders!


En zo gebruik je dat dus;




Stof: Veritas (zowel buiten- als binnenkant)
Blauwe rek: Hexagoon
Patroon:  Mme Zsazsa



Reacties