Having fun

Vakantie en slecht weer buiten,  wat een leuke combinatie!  Vooral met kinders in huis die alleen maar willen spelen met het speelgoed dat de ander juist vastheeft,  dezelfde tekening willen tekenen met dezelfde stift of niet van de kleine zus kunnen afblijven omdat ze zo'n gemakkelijk slachtoffer is...  (hoewel, die 14 maanden-meid laat zich al goed horen als haar iets niet aanstaat,  maar dat is dan weer ten koste van mams oren natuurlijk)

Zo was het dus knutseldag vandaag.  



Via Pinterest kwam ik eens dit idee tegen en nu hadden we net 2 van die glazen potjes van de fluo-roze yoghurt bij het glas staan. Ik begon met plakken terwijl ze nog niet keken, maar helaas hadden ze snel begrepen dat ze zouden mogen verven.  Wat duurde die ringetjes plakken ineens tergend lang!
En hen kennende (vooral zoonlief) zouden ze erop los beginnen smeren, dus plakte ik zoveel mogelijk af. Tegen dat de zoon zijn potje helemaal klaar was om te verven, was zijn geduld op en verdween hij weer naar de speelkamer...  Dus heb ik zijn potje maar geschilderd, dan had ik uiteindelijk toch niet zoveel moeten afplakken.



Nadien hebben we nog kerstkaartjes geknutseld met als resultaat:  veel snippers overal,  lijm over de ganse tafeldoek gesmeerd en rustige kinderen die ineens terug kunnen samen spelen, oef!

Mijn "having fun" ging ook naar het spelen met mijn nieuw fototoestel, leuk leuk!!
Enkele testbeeldjes:


(potjes nagellak gevonden in de Action, lekker flashy ! )












Nu op zoek naar een leuke fotografiecursus !


Reacties