A star is born - deel 2

Toen ik de fleece kocht voor de monstertjes, kocht ik meteen al een deel extra.  Ik had me voorgenomen om deze keer eens onmiddellijk werk te maken van een kraamcadeau.  Dit dan ook met het doel dat cadeau in de kraamkliniek te kunnen afgeven.  Dat is me tot nu toe eigenlijk nog nooit gelukt...  Maar voor alles is een eerste keer en deze keer wou ik ervoor gaan!
De mini heeft met mijn plan precies een beetje rekening gehouden, want ze kwam enkele dagen voor mijn verlof begon en mocht naar huis uit de kliniek een dag na de start van mijn verlof.  U kan dus al raden wat ik die eerste dag van mijn verlof gedaan heb.

Omdat ik voor de bovenkant van het dekentje een jongens- of meisjesstof wou kopen (geen unisex), moest ik dus wel wachten tot Renée aan de wereld liet weten dat ze een meisje is.  Vooraf zag ik al enkele leuke stofjes, maar ik kocht ze niet om mijn kast niet nog eens extra te laten uitpuilen.  Jammer, want net dat ene mooie stofje met bloemen was er niet op de dag dat ik ging stofshoppen.  En gezien mijn deadline, was internetshoppen geen optie.  Dan maar een ander stofje kiezen.  
Dat kiezen was snel na schooltijd met 2 kinderen erbij die alle stoffen mooi vinden en nergens kunnen afblijven.  Ze hebben dan meteen ook een stofje mogen kiezen voor een kledingstuk voor zichzelf.  Dan had de uitpuilende kast er misschien toch meer baat bij gehad als ik vooraf zonder hen was gaan shoppen en gewoon een jongens- én een meisjesstof had gekocht?

Renée heeft nu alleszins een extra dekentje om haar goed warm te houden.  En ze had het op tijd vooraleer ze naar huis mocht, mission accomplished!
En het is echt wel goed warm:  binnenin zit nog een extra laagje fleece.  Wie kruipt nu niet graag onder een dubbel fleecedekentje?!






Katoen: Michael Miller - Habiba
Oranje MCF-fleece: Pauli
Paspellint: Habiba  (om tijd te winnen kocht ik deze keer een kant-en-klaar paspellint)



Reacties

Een reactie posten