op dreef

Soms heb ik een vlaag van zinsverbijstering en wil ik de kast eens wat uitmesten.  Er ligt dan ook zoveel boven op elkaar gestapeld, dat ik doorgaans vergeet wat er onderaan ligt...
Ja, een aantal zomer-T-shirts dus,  aan het wachten om eens geflockt (of is dat met "-ed" ?) te worden.  Gelukkig kocht ik toen ook witte T-shirts met lange mouwen die onder een T-shirt met korte mouwen kunnen gedragen worden.  Want die T-shirts met korte mouwen kan ik geen jaar meer laten liggen,  de zoon heeft de afgelopen maanden precies nogal een scheut gekregen!

Omdat hij grote fan is van Cars,  en omdat zijn vorige T-shirt met Bliksem McQueen te klein is geworden,  wou ik een Bliksem McQueen afprinten op "transfer T-shirt" papier,  maar de inkt van de printer was alweer op...  En omdat ik om 22u niet meer op zoek ga naar een inktpatroon,  begon ik de auto maar uit de flockfolie uit te knippen.  De volgende avond was ik nog bezig, dus dat printen zou toch sneller geweest zijn.  Maar het resultaat is misschien wel beter ?!





Op de 2e T-shirt wou hij Takel,  de zotte vriend van Bliksem McQueen.  Maar ik had nog steeds geen inkt gekocht en hij begreep dat ik aan die Bliksem McQueen toch nogal lang geknipt en gesneden had,  en nadien gepuzzeld,  dus een brandweerwagen was ook goed.  Gelukkig maar!
De brandweerwagen vond ik via Pinterest hier.



Voor dochterlief lagen er ook nog 2 T-shirts in de kast.
Ze is enkele weken geleden gestart met ballet en ze is grote fan.  Toen ik deze op Pinterest tegenkwam, was de keuze dus snel gemaakt.  Ze was heel erg blij!


Helaas zette ik mijn strijkijzer net iets te heet en net iets te lang op de T-shirt waardoor een lichte schijn ervan te zien is.  Maar we gaan even doen alsof we dat niet zien en hopen dat we ons er niet aan storen als ze de T-shirt aanheeft.

Zoals ik hier al zei, heeft de juffrouw graag bloemen en hartjes.  De baboushka is dus ook een schot in de roos!


Nu is het wel even gedaan met flocken en haal ik mijn naaimachine terug boven!

Reacties