Ford-style

Henry Ford was "ne slimmerik". Zowat 100 jaar geleden vond hij het bandwerk uit. Met mijn varkens had ik pas nog bewezen dat dat bandwerk vlotter werkt dan stukwerk. Nu dus opnieuw want... *tromgeroffel*... BOELIE HEEFT HAAR EERSTE TANDJE !  (en ze is 11,5 maanden!)

Ocharme 't suske heeft er van afgezien. En haar enige zeverslabje ook; klaar voor de was, dus tijd voor een aantal nieuwe!


De restjesbak puilde toch al uit, dus ik nam elk lapje stof waar zo'n slab net uit kon geknipt worden.  De achterkant was alweer van een oud badstoffen hoeslaken.


De stofjes zag je al hier, hier, hier, hier, hier en hier.

Kan dit ook tellen voor de KCW ? (= Kids Clothes Week)  Ik bekijk die KCW nog een beetje, wie weet doe ik volgende keer gewoon mee.

VoilĂ , weer plaats in de restjesbak om nieuwe restjes in te droppen!


Reacties