Feest !

Dit boekje kocht ik vorig jaar met het idee om allemaal gelukspopjes te haken voor het doopsuiker van boelie.  Om te testen hoe dat vlotte, begon ik met het feestvarken.  Al snel vond ik dat het wat te traag ging en dat het me dus te veel tijd zou kosten om er veel te haken, dus zocht en vond ik een ander idee.

Ondertussen bleef dat feestvarken ook maar liggen.  Ik had op haakgebied andere prioriteiten.
Maar tijdens het laatste weekendje-weg werd de hond afgewerkt en ook het feestvarken.  Dat feestvarken ging ineens eigenlijk toch wel vlotjes.  We waren in een grote binnen- en buiten speeltuin waar de kinderen hun hart konden ophalen, dus ik zette me daar op een stoeltje in de zon met mijn haakzak en begon accessoires en varkens te haken.  Na die eerste, volgden er nog 3.  Er stond immers een verjaardagsfeestje gepland en ik vond het wel lollig om dit af te geven als sleutelhanger.

Nogmaals een gelukkige verjaardag, feestvarkens!


Schattig krulstaartje hè ?!!


Haakkatoen: Eldorado - gekregen van de oma van mijn schoonbroer + Veritas + 't Naaidoosje

Omdat donkerroze niet bestaat bij Eldorado, raadde de vriendelijke verkoopster van 't Naaidoosje me DMC-draad aan,  zeer goede tip, bedankt!


Reacties