Weggevertje

Babylief was haar sloefen vergeten bij oma.  Nu ja, wij waren ze vergeten dus...  
Het ideale excuus om van al die patronen voor babysloefjes die ik al via Pinterest gevonden had,  eens eentje te proberen.
Het lukte best wel goed,  maar ik had de voeten van mijn dochter duidelijk niet erg goed opgemeten,  of de naadwaarden niet goed bijgeteld...  Alleszins,  ze zijn te klein!  Vooral het gaatje waar haar voet door moet schuiven is net te klein.  Bij de volgende meet ik dus ook de omtrek van haar wreef tot haar hiel.

Nu zit ik hier met sloefen die te klein zijn voor een baby van 9,5 maanden...  
Wie ze wil hebben,  geef gerust een gil! (bericht hieronder of op facebook)
Vermoedelijk passen ze voor een baby van ongeveer 6 maanden oud.  Een voetlengte van 9.5cm en een omtrek wreef-hiel van 13cm zijn ideaal.






Kikkerstof:  couponnetje dat ik ooit kocht bij Bambiblauw
Zwarte zool: overschot van een broek van zoonlief korter te knippen tot short, vanwege de gaten aan de knieën...
Witte badstof voering:  oud laken
Patroon:   Maked


Reacties

Een reactie posten