Neuzen in kasten - deel 2

Mijn zus was op vakantie, maar ze had me ooit gezegd dat ik haar naaiboeken wel eens mocht lenen.  En wanneer kan iemand haar naaiboeken het beste missen?  Juist ja!  
Gelukkig had ik toen gezien uit welke kast ze haar boeken viste,  dus ik waagde een gokje en ging stiekem (met de toestemming van ons moeder welteverstaan) op zoek in haar kast naar dat ene boek.

Ik wou immers graag een broodmandje maken en ik wist dat in dat boek een leuk patroon stond.
Het broodmandje was voor iemand die graag en enorm lekker kan bakken.  Niet gewoon bakken,  ze heeft een bakkerscursus gevolgd.  Oh my god wat waren die zelfgebakken pistolets (die direct in het broodmandje werden gepresenteerd)   O V E R H E E R L I J K !!!
De pistoletjes die we nadien nog mee naar huis kregen,  werden de volgende ochtend enorm snel opgegeten door twee kindermondjes,  hubbie en ik hebben geen kruimel meer gekregen...

Bedankt M,  het was een gezellige avond met super lekker eten!









Patroon: boek "Zo geknipt" van deze twee dames
Groene voering: Pauli
Bloemenstof: Koekepeertje - dit stofje vond ik al lang erg mooi,  toen ik de snorrenstof bestelde, kon ik aan deze eindelijk niet meer weerstaan...



Reacties