Over snorren

Met een kaartje zoals dit,  moest ik niet lang nadenken over een kraamcadeautje.  Paper Pigeon had alweer prachtige kaartjes en doopsuikers ontworpen,  ik moest enkel het juiste stofje vinden.  Stoffen met snorren zijn niet overal te vinden,  maar Google weet met alles raad en bracht me zo naar de webshop van Koekepeertje.  

Maar ik kon niet goed kiezen,  een T-shirt met het opschrift van zijn doopsuiker   of (alweer) een pamperzak in de snorrenstof...  Kiezen is niet mijn ding,  dus kreeg Little mister snorremans 2 cadeautjes.  

Welkom Cas !!













T-shirt: Hema
Flockfolie: De Banier
Snorrenstof: Koekenpeertje
Rode binnenkant: oud hemd van hubbie
Platte rek: Hexagoon
Patroon pamperzak: Mme Zsa zsa



Omdat ik me niet kon houden,  maakte ik meteen een 2e snorrenpamperzak.  Het kwam eigenlijk ook wel goed uit met de stof,  dan had ik geen overschotje dat nog terug in de kast moest.  (een kast die trouwens te vol ligt,  de deur wilt niet goed meer sluiten sinds de laatste levering)

Misschien is die pamperzak wel voor de volgende baby-boy die geboren wordt...



Ronde rek: Veritas
Rode knop: uit de grote verzameling van schoonmoeder
In de zoektocht naar die knop,  kwam ik een mooi stofje tegen en maakte er meteen dit jurkje van.



Reacties