Helemaal van de andere kant van de wereld

Joepie!!  Ik heb post gekregen helemaal uit Colombia!!  Ik ben lichtelijk (eigenlijk is "enorm" hier meer op zijn plaats) vereerd dat er een plekje in de rugzak van de broer voor mij werd gereserveerd.  Blij ook, want stofjes kopen zou ik wel elke dag kunnen doen,  maar stofjes uit Colombia...

Dit pakketje Colombiaanse stof lag op mij te wachten bij de Mutti van ons siske,  wat lief!  Thanks aan de Mutti, de broer en het siske!!




Nu nog bedenken wat ik er eens mee zal maken...

Dat rechtse blauw gelijkt nogal op het blauw van de muur aan onze zetel,  misschien ideaal voor de kussens?

En zou het middelste goed zijn voor een hippe broek voor een meisje?  Of is de print er wat over?  

Wat denken jullie ervan?


Reacties

  1. Oooo, zie dit berichtje nu pas, zo lief :)
    Zo leuk te weten dat de stofjes nu in de thuisbasis zijn! Je maakt er vast iets geweldigs van! Kussentjes lijken me ideaal :) Nu kort het af he! Gridje x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten