Het rokje dat nog niet geblogd werd...

... maar dat al veel, heel erg veel gedragen werd.
Door dit rokje,  en het roze met bloemetjes,  weet ik nu wel dat dit patroon haar favorietje is.


Bij Veritas vond ik een bieslint in de juiste kleur en maakte er paspelband van - zoals dat hier uitgelegd staat.  Helaas nam ik een te dun koordje waardoor het effect van de paspel iets minder is.


Het verschil met het roze; deze werd gevoerd, de roze niet.  


Bloemenstof: Bambiblauw
Voering: 't Naaidoosje
Bieslint: Veritas
Patroon: Allemaal rokjes van Mme Zsazsa

De rits was ook alweer afkomstig van mijn schoonmoeder haar verzameling.  Sinds deze rits test ik ze wel eerst eens,  want deze ging vanzelf open.  Daar stond dochterlief op de speelplaats met haar rok in haar handen...  Gelukkig had de handige juf, die haar rokken ook zelf maakt, een veiligheidsspeld bij de hand!
's Avonds is de rits er weer uitgehaald en er werd geen nieuwe in gezet want ook alweer bij deze: ze trekt de rok toch gewoon over haar poep.


Reacties