Paddenstoelen-fan

Ja die paddenstoelen, het doet me wat.  Sinds de beslissing het doopsuiker in paddenstoelenthema te maken,  mocht hier wel alles van paddenstoelen in huis komen.
Dus wat had ik geluk dat ik op een mooie herfstdag bij Pauli binnenging en ze daar net een paddenstoelenfleeceke geleverd hadden!  Hoe lang ik getwijfeld heb dat te kopen?  Een 1000ste van een seconde denk'k...  En nog een geluk ook, een week later (toen ik daar "toevallig" weer passeerde...) was't al helemaal uitverkocht!

Het werd dus een lekker warm dekentje voor Hanne.  En ze slaapt er goed onder,  magic vibes!


Ook goed voor de fotoshoot voor de bedankkaartjes.  Maar 3 kinderen samen goed op de foto krijgen is een combinatie die niet bestaat denk'k!  Zeker met de zoon die na elke "klik" een rondje door de living moest kunnen lopen...


Ook van dit fleeceke ligt nog een mooie rest in de kast, maar met de zomer in aantocht kan ik weinig verzinnen wat ik ervan ga maken...

Een muts volgens dit patroon voor een jongetje dat in Nederland is gaan wonen, is er wel van gemaakt.  Maar ze was helaas te klein omdat ik te weinig extra op het patroon had genomen.  Jammer!
Wat ook jammer is: ik ben vergeten een foto te maken...  Maar dan heb ik een goed excuus om volgend jaar voor Hanne misschien zo toch eens één te maken!  En haar hoofdje kan ik dan toch vaak genoeg nameten - of misschien een ander patroon proberen.

Reacties