Bernadette-restjes-trui

Ik breide nog eens een trui. Van de 2 bollen Bernadette van mijn Bernadette-cardigan had ik in gewicht ongeveer even veel over als die cardigan. Dus ik breide voor de zekerheid wat zuiniger: de mouwen werden smaller dan de cardigan en (eerder per ongeluk) kwam de trui te kort. En dan was er toch nog wol op overschot... Dus haalde ik de tailleboord er weer af en breide een nieuwe in omgekeerde richting (van boven naar beneden) tot de wol helemaal op was. De oranje tenminste, de laatste 10 steken afzetten moest dan maar volledig met de grijze kleur. Iemand die dat stukje opmerkt als ik hem draag?

Voor deze #rugbymom komt zo'n dikke wollen trui wel erg goed van pas dezer dagen, langs het veld in de kou 🥶



#bernadette #veritas #veritasleuven #breien #breienisleuk #breieniswarm #trui 

Gebruikte materialen:
Bernadette-wol 230g
Naald 8 voor boord 1x1
Naald 10 voor tricotsteek 

Reacties