Punch needle

Voor mijn verjaardag (in de zomer) kreeg ik een cadeautje van De Banier. Iets vanuit die winkel, is altijd geslaagd!! Het was een setje om te punch needlen. Ik kende het niet, dus ik was heel blij om het te ontdekken! Ik begon eraan onderweg naar vakantie. Het voordeel van punch needlen is immers dat de voorbereiding alles is, tijdens het werkje moet je gewoon de lijnen volgen. Niets tellen zoals bij haken. Aangezien ik gemakkelijk wagenziek word (als passagier), moet ik toch wat opletten wat ik doe in de auto. Met punch needlen had ik geen enkel probleem, jeuj! 

Zo werd de tijd dus goed gedood tijdens een file. En het was heel snel klaar. Dochterlief was meteen geïnteresseerd! Ze heeft al een fijnere pen gekregen, maar een pakketje is wel beter om op weg te geraken. We zullen dus nog eens een Banier moeten binnenspringen 😍😍





Punch needle pakketje van bij De Banier


Reacties