MAAKbar deel 1

MAAKbar nam met beide handen de opdracht aan om het maken van 1000-en mondmaskers te coördineren. En wat doen ze dat goed!
Dankzij een fietskoerier ontving ik een enveloppe met stof, draad en lint om 30 mondmaskers te maken. Oh ja, en ook de beschrijving van het te gebruiken patroon van de FOD gezondheid. 


De beschrijving vind je hier en het printbaar patroon vind je hier.

Een kleine week later maakte ik dezelfde enveloppe klaar met de 30 mondmaskers en de lieve fietskoerier kwam hem weer halen. Zo gemakkelijk!
En leuk om te doen, hoewel ik wel moet toegeven dat de mondmaskers me af en toe mijn keel uitkwamen... Als ze de deur uit waren, was ik blij terug te kunnen nadenken over een ander naaiprojectje! 
En over de volgende 30 mondmaskers, want ik bestelde toch opnieuw een pakket 😀



Van een mooie samenwerking tussen stad Leuven, MAAKbar en honderden vrijwilligers gesproken!

Reacties