Schattig stoer !

Zoonlief wou een tijdje terug graag een leger-broek (hij spreekt het uit als leejger, grappig!!) maar ik vind die leger-toestanden doorgaans erg lelijk...  (mijn excuses aan iedereen die dat wel mooi vindt, smaken verschillen en gelukkig maar!!)
Dus op zijn vraag wou ik oorspronkelijk niet ingaan.

Tot ik op een vrijdagnamiddag bij Pauli binnenging - ik denk dat ik boordstof voor één van de vorige T-shirts zocht - en ik zag daar een 15-jarig meisje met een rol jersey-legerstof naar de kassa lopen... In een flits dacht ik aan een T-shirt met een boord in een sterk afstekende kleur - iets wat je eigenlijk nooit zal zien in het leger.  Het typische aan het leger zou daarmee doorbroken zijn, en dan leek het me wel ok.

Met een enveloppe-hals krijg je nog meer boordstof te zien, vandaar dus die keuze.
Omdat dat in grotere maten niet meer bestaat, zal dit één van zijn laatste T-shirts met enveloppe-hals zijn...  Ook kleine jongens worden groot!





Leger-jersey: Pauli
Rode boordstof: Pauli
Patroon:  Ottobre 3/2011 - nr 12 Happy Animals - maat 116


Reacties

  1. Als je die nog hebt zou ik m graag willen overnemen ��

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Héy, ja die hebben we nog en een 2e leven zou leuk zijn! Mail je me op sihgi.b@gmail.com aub?

      Verwijderen

Een reactie posten