Gênant en bedankt

Een tijdje geleden maakte ik nog eens enkele omkeerbare kleenexdoos-hoezen voor als ze eens van pas zouden komen. Onlangs had ik zo 2 van die momenten.

Het gênante;
enkele dagen vóór Kerstmis bestelde ik bij een bekende webwinkel fietszakken waarvan ik wist dat mijn schoonmoeder ze supermooi vond.  Ik vond diezelfde fietszakken in geen enkele winkel in de buurt,  dus ging ik naar de webwinkel.  Daar werd een levering ten laatste 24-12 beloofd,  kon niet beter want 's avonds moest het cadeau kunnen afgegeven worden!
Op 24-12 verging mijn vreugde van "het-ideale-cadeau-gevonden";  om 17u was er nog steeds niets geleverd en we moesten vertrekken.  Aaaaaaarrrrrrrgggghhhh,  op het kerstfeestje toekomen zonder cadeau,  dat gaat toch niet!!
Zo kreeg mijn schoonmoeder dus een vervangcadeautje in afwachting van haar écht cadeau,  dat ze dan eind van die week ontving.

Bloemenstof: Action
Rode katoen: oud hemd

De tweede hoes ging naar de kribbe van boelie.  Boelie is na het Kerstverlof naar een hogere leeftijdsgroep gegaan.  Ze is nu officieel geen baby meer (ik weet nog niet goed of ik daar blij mee ben of niet...)
Ze heeft het zo goed gehad in de babygroep, maar ze vindt de peutergroep ook wel erg leuk precies!


Bedankt Katrien,  Evi en Tia voor de goede zorgen !!

Bloemenstof:  restje van deze rok
Lichtblauw katoen: oud hemd




Reacties