Het stofje waar ik niet aan kon weerstaan

Er zijn zo van die dagen, dat ik weet dat ik géén stof nodig heb,  maar door een onbekende (of intussen bekende?) aantrekkingskracht en drang altijd in de buurt van de stoffenwinkels beland en mezelf betrap dat ik er ben binnengewandeld...
Foei toch!  
Maar als we daar dan toch zijn,  zullen we maar iets kopen zeker?!

Naar niets op zoek, zag ik de koeienstof liggen.  En plots daagde het me dat dochterlief nog geen groene rok had.  Daar was ineens de ultieme reden om te kopen!!
Zodoende was er even later mijn mini-kinderboerderij.





















Koeienstof: Pauli
Witte voering: van oud kleedje van oma
Patroon: Mme Zsa Zsa - Allemaal rokjes 
(zoals deze en deze maar dan een beetje smaller omdat ik de stof niet lang genoeg gekocht had...)


Reacties