Aandacht voor de middelste

Tussen al die rokjes en cadeaus door,  mag ik mijn middle-child niet vergeten.  Het ventje begint nu ook serieus zijn willeke te hebben wat zijn kleren betreft,  dus hij kan al even blij zijn als zijn grotere zus als hij iets zelfgemaakt krijgt (en dus ook beteuterd rondlopen als ik niet iets voor hem maak...).

Al die "coole" (bij zoonlief van bijna 4 moet tegenwoordig alles cool zijn... gemakkelijk truukje wel om hem van iets te overtuigen!) T-shirts die je in blogland tegenkomt,  dat wou ik ook.
Ik heb al enkele maanden een aantal tricot-stofjes verzameld, maar durfde er maar niet aan te beginnen.  En ik weet nu weeral waarom...  Frustratie alom!  Zo erg zelfs, dat ik de moed even volledig verloor en mijn naaimachine voor langere tijd naar de kast wou verbannen.
De tweelingnaald wou de onderdraad maar niet oppakken,  dus heb ik alles met een éénling genaaid.  Niet echt het beoogde effect,  maar soit, zoonlief ziet dat niet en hij is enorm blij met zijn nieuwe T-shirt.

Ah ja, wat wil je,  het is er ene met auto's!


Hij oefent nog voor z'n neplachje





















Autostof: tricot - Stoffenspektakel
Rode boordstof: Bambiblauw
Patroon: Ottober 3/2011

De andere tricot-stofjes blijven dus toch nog maar even in de kast liggen.  Voor een bandwerkje T-shirts maken, ben ik duidelijk nog niet klaar...
Jammer wel, ook voor al die geplande kruippakjes.




Reacties