Kleine meisjes worden groot

Vandaag is weeral geschiedenis geschreven:  4 juni 2013 gaat voor ons de geschiedenis in als "de eerste dag dat boelie naar de crèche ging"
Ze was al wel enkele weken naar de onthaalmoeder geweest,  maar een crèche is toch groter en ik vond het dus wel spannender!  Ik wou dus dat ze super op haar gemak zou zijn en maakte nieuwe tutlapjes voor haar 2 tutjes die in de crèche moeten blijven.

Eén tutje blijft altijd in haar bedje liggen.  Het werd dus zo'n zacht fleece-doekje om tegen haar wangetje te leggen.  De fleece werkt immers al 3 jaar bij zoonlief.  En dat paddenstoelen-fleeceke kent ze van haar superzacht dekentje.  


De lus om de tut aan te hangen werd nog snel gepunnikt.  Zo koordjes punniken is leuk, maar waarvoor gebruik je die dingen?












Wegens het weeral veel te late uur dat ik eraan gestart was, was mijn geduld zeer laag om de rand een beetje deftig af te werken.  Met het nodige gebraggel als resultaat...  





Het tweede tutje is voor in de speelruimte en daar moest dus vooral haar naam op staan.  Ik vind het wel handig dat ze haar tutje zelf kan grijpen dankzij het tutdoekje,  dus werd het een mini-versie tutdoekje.  Omdat het ook weer snel snel moest gaan,  ging ik hier voor de gemakkelijke naam-oplossing:  flocken!





















Fleece: Pauli
Blauw/geel bloemenstof: bambiblauw - je zag dit al eerder


Reacties