dikke zever

Met een titel zoals deze, had ze mijn aandacht meteen gewonnen.  Helaas kan ik zo'n titel niet herbruiken...  Maar het idee van de zeverslab vond ik wel goed.  Nu ja, een zeverslab in de vorm van een gewone slab stond al lang op de to-do-list,  maar zo'n fancy sjaaltje is toch wel leuker!

Bovendien geraakte ik onlangs aan de praat met een babyspullenverkoopster die het zo goed kon uitleggen, de zeverlap stond plots bovenaan mijn to-do-list,  en dat terwijl die van ons nog lang geen tanden maakt.  Maar zeveren... dat kan elke baby, met of zonder tanden in de maak!!



Het patroon dat je hier vindt, vraagt nog wat aanpassing,  het is nog een beetje te groot...  Er zullen dus nog zeverslabben volgen!!






Stof: Bambiblauw (overschotje van de klokrok van de 1e dochter)
Achterkant: wit badstof (restje van hetzelfde hoeslaken als de tutdoekjes)



Tijd voor een showke door het fotomodel !


Een uitdeinend lachje naar de camera





Ah zo, je ziet de zijkant ook eens graag?



Genoeg, geef mij die camera nu maar!

Reacties