Als de verpakking het cadeau is

Om de juffen op het einde van het jaar te bedanken, laat ik het liefst de kids zelf iets maken.  Maar dit jaar had ik niet veel inspiratie om hen iets te laten maken.  En eerlijk gezegd; ik heb er wat laat aan gedacht en zij moeten hun slaap nog niet opgeven voor wat geknutsel.
Dus ging ik er maar zelf voor:  de Kleenexdoos-hoes. 

Omdat kleuterklasjuffen toch altijd zakdoekjes bij de hand moeten hebben.  
En om hun eigen traantjes te drogen als ze dochter- en zoonlief missen :-)




Beiden zijn omkeerbaar gemaakt.  Helaas was ik bij de eerste wat hevig met de tang om de knopen er in te knijpen en ik maakte een gaatje,  wat het gebruik van de kamsnaps al onmogelijk maakte...  Dan maar een gewoon knoopje,  maar dat is precies toch niet zo mooi in de binnenstebuiten-versie.






































De tweede kwam wel in orde met de kamsnaps.  De binnenstebuiten-versie lijkt beter geslaagd. 
















Blauwe stofjes: Action
Groene stof: Pauli (restje van de rugzak)
Rood gestreept: Stoffenspektakel









Geniet van de welverdiende vakantie, juffen!!!







Reacties