A-lijntje

Toen ik de apenstof voor deze tutdoek bestelde,  kon ik me toch niet inhouden bij het zien van dit mooie bloemetjesstofje.  Omdat ik niet het volledige lapje stof aan de rok wou spenderen, werd het een A-lijntje,  daar schiet altijd nog wat stof van over: joepie!
Van zo'n restje maakte ik al deze.


Omdat je met zo'n stof toch altijd een zichtbaar stiksel hebt (ofwel heb ik de truc om dat in de verschillende kleuren onzichtbaar te doen, nog niet ontdekt),  koos ik voor een dubbele draad.  Eerst wou mijn machientje niet mee maar na de nodige frustraties, gevloek en even nuchter nadenken volgde het mini-onderhoudje met de olie.  Een zucht van opluchting toen nadien de dubbele naalden rustig door het stofje gingen.

Bloemenstof & boordstof: Bambiblauw
Patroon: "Allemaal rokjes" van Mme Zsa zsa

Reacties