Worstzak

Gaan zwemmen met de kids is leuk, maar dat gesleur met al die handdoeken mocht wat handiger.  Ze dragen hun zwemzak helaas nog niet altijd zelf, en als ze hem zelf dragen is het eerder de vloer ermee vegen...
Dus wou ik een handige zak om alle handdoeken in te steken en mijn handen nog vrij te hebben om handjes te kunnen geven als we de straat oversteken.  Na wat gesurf vond ik deze worstzak.
Ik maakte hem wel wat groter omdat ik schrik had dat hij te klein zou zijn voor al onze handdoeken.


Ik maakte er ook een verdoken zijzakje aan,  met mijn horloge gaan zwemmen is niet zo'n slim idee en zo vind ik die nadien snel weer terug!


Stof: Stoffenspektakel
Tassenband: Hexagoon

Het nadeel aan een stoffen zwemzak; je kan hem daar niet op de grond zetten of écht alles is nat...  De volgende zal dus in toile cirée zijn!

Reacties